Kossa lilla

åhh! jag blir galen.. har blivit totalt förälskad i en svart/vit kohud! fatta vad snygg den skulle vara i vardagsrummet! spec sen med nytt golv!! åh jag vill ha !! galet jäkla snygg..


Btw har oscar varit som en liten ängel hela kvällen, vi var ute och donade på när vi kom hem..försökte vinterfixa rabatten. varit så snäll vi var och handlade, lagade mat hade litet julbord ikväll med gravad lax, sill, potatis, köttbullar och prinskorv och såklart kalvsylta och rödbetssallad.. MUMS! sen köpte jag fredagsmys till oscar i form av lösgodis som han satt i soffan och mumsade i sig :) älsklings pocki! ♥

Och han har lärt sig att peka ut alla kroppsdelar typ.. duktig kille!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Haha.. Han ska få låna min anatomiska atlas så kan han lära sig ALLA delar ;)!

2011-12-03 @ 00:41:34
Postat av: momma

haha han kan kombinera jobben som doktor ena dagen och flytt gubbe nästa dag, så att han får flytta runt möbler kramis kramis till bästa oscar från mommma copyright: victor mähler

2011-12-03 @ 10:44:44
Postat av: victor

http://www.tidningsbutiken.se/tidningen-pro-hockey.asp

mi julklapp!;D

2011-12-03 @ 19:23:48
Postat av: ellis

haha ja det skulle vara nått det! ;) tack för tipset victor! :D

2011-12-03 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0