Måndag

hej halloj! nu är jag hemma.. haft fullt upp så har inte haft så mkt tid att skriva på ett par dagar:)

hade kaos igår kväll, oscar och jag tog ett söndagsbad och efter det har han lyckats varit och dragit sig efter renoveringstapeten som det är glasfiber i.. och innan jag kom på vad som var fel! det kliade och stacks ju såklart.. provade alla varianter.. spola med kallvatten, dra med tejp och sen smörjde jag in hela han med kylbalsam.. stackarn! :(

fick även hem ett paket idag så nu ska jag slå in lite julklappar till oscar :) haha bara han som får julklappar i år typ ;) var även några kuddfodral till mig som var på rean, undra hur många sånna jag har nu igentligen ? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0