onsdag

hej igen!

oscar ligger och vilar och jag kokar en jättekalops :) tänkte att jag skulle börja laga till storkok och frysa in nu när man jobbar mkt och inte har lika mkt tid att stå vid spisen ;) annars har vi väll inte gjort så mkt mer idag, lekt med oscars alla julklappar.. haha hämtade ner pytteblöjor sen oscar var nyfödd och tog på dockan och ritade gult i den.. gud vad jag skrattade åt oscars chockade min när han skulle ta av den och jag sa att bebisen har kissat xD ni skulle ha sett han!

annars har det varit en lugn och skön jul! och jag är så otroligt glad över alla julklappar, alla var verkligen kanon!!

men som vanligt fick jag stressköpa mina julklappar i sista minuten.. och hade bara någon timme på mig innan birsta stängde.. ursh och självklart glömde jag amandas julklapp hemma och det jag skulle köpa åt storasyster var helt plötsligt fult..

gud vad jag tycker det är hemskt.. jag vill veta precis exakt vad alla vill ha! varför kan inte alla ha en blogg där dom skriver vad dom vill ha som jag? ;)  nej men dom får dom i efterhand istället.. jag får skylla på att det är lite mkt nu när både mikael och jag jobbar heltid för tillfället, tar lite tag att vänja in sig :) fast helst skulle jag nog vilja jobba 200 % för igår satt jag och skissade upp mitt nya kök.. så nu är allt klart, vilka golv och tapeter och kök det ska vara.. men jag vill ha det nu! xD






på ett ungefär, fattas lite täckskivor och så :) fast ska ju vara nått överskåp med men det har jag inte riktigt valt än..
är endå mer på att jag vill ha det nu när jag vill sätta upp min stora underbara kakoatavla som jag fick av storasyster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0