onsdag

hej!

vet ni, idag när jag var ute på skattjakt i huset oscar sov och jag hade tråkigt hittade jag en gammal retro lampa. en röd 70-tal typ. den låg gömd i en gammal garderob.

jag tycker dom är så jäkla coola så mikael ska få banka till den så den blir slät sen tänkte jag spraymåla den och ha den någonstans. tycker det är så häftigt när gamla grejor får komma till liv igen.. tänk den har nog hängt här för en himla massa år sedan :)

hittar alltid en massa häftiga grejor typ uppe på vinden, eller vad man ska kalla det? och i boden hittade en gammal väska som det låg en lapp i som var daterat till -53 och ett par jättegamla läder kängor, hittat gamla kalle anka tidningar och porrtidningar från 50-talet, en strepsils ask från 81, gamla fina ramar.. ja allt möjligt roligt :) nu har jag suttit och letat efter tidningsramar. vill rama in gamla stålmannen tidningar.. såg på nån inredningsprogram när dom gjorde det för jättelänge sedan och det var skitsnyggt :)

iaf funderar jag nästan på att spraya om lampan röd igen och ha den på oscars rum, det har smygit sig in mer och mer röda detaljer där ;)


vart en dålig bild, är mkt häftigare på riktigt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0