torsdag

NU har jag tagit en treo och massat ner mig i soffan.. det har varit en otroligt jobbig dag idag.. Oscar har varit vildare och tjurigare än någonsin förr! han har gjort sitt bästa för att riva hela huset idag..

började imorse med att jag såg att han hade rivit sönder tapeterna på den nytapetserade väggen vid hans säng..som för övrigt tog en vecka minst att fixa med nya gipsväggar och spackling och slipning och tapetsering  och nu är det bara att börja om igen, är så otroligt tröttsamt att få göra om allting gång på gång spec när man inte har så mkt tid att lägga på sånt! kan ju inte precis hålla på när jag har han hemma..

sen tjurade han om en pall han skulle bära in till köket för att klättra upp på bänken och jag fick bära tillbaka den 41 gånger(!!) innan han gav upp.. jaa jag hållde räkning.. han är otroligt envis.. 1000 gr värre än mig!! ringde till mamma som talade om att jag var helt vild och omöjlig när jag var liten med, jag brukade tydligen springa på kanten på soffryggstödet och vara överallt jag med..

jag hoppas det bara är en period som går över snart..det är inte kul att känna sig som en totalt misslyckad mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0