röda faran

pojkarna bara snarkar så då tar jag och bloggar lite till.. har suttit på blocket och kikat runt och jag är så jäkla sugen på att byta skodan mot en passat.. har alltid velat haft en :) Älskar ju min bil men ändå.. han är ju bra på så många sätt är pålitlig, Billig att äga, drar pyttelite bensin ( Nu överdrev jag, men lite iaf! ) älskar att köra den, förutom när man behöver använda kopplingen ;) jag och kopplingen kommer inte helt överens! :)

jag vill inte ha någon värsting passat alltså, utan en i typ samma prisklass :) det enda viktiga är att den ska ha mörka halvskinn säten och så får den gärna vara champange färgad ;) ska självklart vara en kombi, 4 hjuls drift skulle inte vara tokigt, måste ha dragkrok, vill inte ha en diesel..ingen automat.. haha Lycka till för mig att hitta en sån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0