Söndag

Hej!

nu ligger jag i sängen och vilar upp mig.. har inte kunnat sova något på fm alls som det var tänkt men känner mig ganska pigg ändå men lär ju slockna ikväll :)  har jobbat natt alltså, annars brukar jag inte sova på fm  ;)

vi har varit hos farmor och goffa tills nu, var ute och kollade när M hållde på med traktorn :)

och fick ju hem ockes overall häromdan och när jag provade den såg den gigantisk ut.. men nu idag när jag provade igen med skor och allt så var den bra! lite stor, men ska väll ha något och växa i med :)

haha han såg så rolig ut när han fick syn på trägubben, gick fram och sa "HEJ HEJ"! ;)


nej nu ska jag gå och göra lite kycklinggryta :)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Men söt-Oscar! Va fin han är i sin nya overall och mössa ;)..

Nu börjar snart moster räkna ner tills hon får träffa han!

2011-12-11 @ 17:49:56
Postat av: Ellis

ja visst är han men mössan var igentligen min som jag köpte på 50% häromdan :) men han passade på oscar och till overallen ;)jaa jag längar till julen, så länge sedan vi sågs ! :)

2011-12-11 @ 19:37:29
Postat av: Simone

Men gullis-ocke! :D

2011-12-14 @ 17:27:20
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0