wallmans salonger

ja får ta och updatera er lite för imorgon kommer jag inte kunna blogga nått.

ska jobba på dan imorgon sen ska jag iväg med arbetskamraterna på folketshus på wallmans salonger ska få äta tre rätters middag och gotta mig ;) ska bli askalas skoj! 

här är menyn så ni får bli lite avis ;)

Förrätt: tre sorters canape ( lax, räkor & sikrom )
varmrätt: helstekt oxfile, serveras med timjansmör, rödvinssky och rotfruktsgratäng.
Dessert: mjölkchokladpannacotta med bärkompott.


sen finns risken att det slinker ner ett par vinglas, eller öl xD
vattnas redan i munnen på mig!

iaf var jag på 50 % på pierre och co idag vart tre små saker som fick följa med hem. en svart mössa med pälstofs, en t-shirt med ränder (ser ut som en pippi tröja) och en gosig kofta, en till som ser ut en usa flagga fast i svart/vit typ :) 

försökte mig även på att klippa ocke ikväll, inte en barnlek! klippte med maskin bak och sidorna och klippte på huvudet.. försökte få han att sitta still med lite godis.. men såklart började ju håret klia och han blev tokig.. jaja, det växer väll ut !:)

sen måste jag bara säga det att jag hatar tuva! ursh och fy! äckel jävla hund.. varenda dag den här veckan när jag kommit hem från jobbet har jag fått börja med att dammsuga och torka golvet typ, för att hon ska äta kattbajs från kattlådan! vidriga fula hund! drar ut sanden över hela jävla huset.. jag blir snart tokig. tror jag ska lägga hon i en låda och skicka tillbaka hon till syrran :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0