Brandskyddsutrustning ;)

satt och läste villaliv medans oscar åt lunch, var ett repotage om en familj som hundarna hade råkat slå på spisen och det hade börjat brinna.

Ursh jag hatar eld!

som en slump hittade jag dom här snygga sakerna, brandskyddsgrejor måste inte vara fult!
Dom här grejorna ska jag definitivt skaffa nån gång framöver ;)  inte för att jag tror att jag behöver någon mer brandvarnare. besiktningsmannen skrattade när han såg att jag hade 3 brandvarnare med några meter imellan ;) men han tyckte det var kanonbra xD




(finns att köpa hos designista.se)




(finns att köpa på mio)



(Finns att köpa på stgeorge.se

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, den där fågeln har jag sett förut :) Tyckte om den jag också :)

2011-11-19 @ 22:36:09
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0