Fredag

men blir utan fredagsmys den här veckan med.. vägde mig igår igen och hade inte gått ner något mer.. fortfarande bara 3,6 kg.. blää! :)

annars har vi inte gjort så mkt idag plockade nyss ner den andra halllampan.. den jag fått av mamma som hänger ovanför spegeln. ocke har stått och ryckt i spegeln fram och tillbaka i sidled (sitter i gångjärn i sidan för att man ska kunna vinkla den som man vill) och jag trodde det var bara skärmen han hade förstört men när jag skulle tända den igårkväll explodera den typ, fick en smärre chock! :)

och snart ska vi åka till byggmax och köpa det sista till ockis rum. lister och nån gipsskiva, ska sätta för den där lilla luckan som är bakom sängen hans, hade tänkt att jag skulle möblera om och göra något roligt av den, typ en liten inbyggd bokhylla eller nått sånt men orka inte hålla på :) så det är vad vi ska göra ikväll och imorgon..

Fick ett litet bryt nyss, hade lust att knövla ihop hela huset, stampa på det och kasta det åt helvete.. men då kollade jag på gamla kort från när vi nyss flyttat in och då mådde jag lite bättre.. iaf när jag tittade på det ljus grön/blåa kaklet i köket som var förut och hockeybåset till farstukvist xD Nej nu ska jag gå och mäta hur mkt list vi behöver..

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0