Höst

ursha, det värsta med hösten är att man blir så torr i ansiktet, tre varv med hudkräm med en halvtimmes mellanrum innan foundation och ändå blir jag alldeles fnasig i ansiktet xD men det vägs upp lite av att man får ha mysiga höstkläder på sig, stora gosiga kofter och mysiga tjocka strumpbyxor ♥ åh hösten är nog den bästa årstiden ändå!:)

om en halvtimme ska jag hämta ocki på dagis, söta lillbubben, fast han är inte så liten längre är som en hel storkarl. mötte han utanför ica efter jag hade varit hem och kollat till tuva, han var på väg till skogen ( inte ensam såklart, utan med andra barn och fröknarna, så stoor är han inte;) ) han såg såå gullig ut när han gick och hållde fröken i handen! vi tog ju en promenad igår runt gnarp, halva vägen gick han och hållde farmor i handen medans jag gick före med vagnen  (dom går ungefär i samma takt.. snigelfart xD,) andra halvan åkte han vagnen, tlött i smååbena som farmor säger:)

nej nu ska jag ta skodan och åka ett varv runt byn, vinterdäcken verkar funka bra ändå!.. jag känner fortarande att jag blev lite lurad men jag får helt enkelt skylla mig själv för att jag inte åkte till en däckfirma istället. men säger dom att det ska vara riktigt bra däck får jag väll lita på det.. men vet inte om jag köper att dom säger att dom bytt namn på hakka 4 för att inte konkurera ut hakka 5 och 7.. tycker det låter konstigt ? och att det är runda dubb, är det inte deras fyrkantsdubb dom är känd för ? jaa mkt funderingar nu haha skriver bara det jag tänker på uppe i mitt lilla huvud just nu  ;)

Kommentarer
Postat av: Sara F

Kom ner på byn nån dag till veckan och gå en prommis med mig och Edvin :)

2011-11-10 @ 13:17:31
Postat av: ellis

abolut! nästa gång du vill ut och gå, tänk på mig och skicka iväg ett mess :D sen hoppas jag vi ses på gympan ikväll! :)

2011-11-10 @ 13:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0