Kök

sitter och drömmer om mitt kök har en helt klar bild i huvudet om hur jag vill att det ska se upp, vill kunna kopiera den bilden och lägga in på datorn så jag kan lägga ut den här! xD stilrent, modernt och minimalistiskt. vita väggar och ek golv ska det vara och ett vitt kök.. allt ska vara vitt :D ska ta bort väggarna in till mattrummet och öppna upp köket helt.. vad öppet och stort det kommer bli !

det här är iaf vad jag vill ha till köket xD





(Matgrupp från mio)



(Kalsson klocka, ja den har jag ju redan men måste nog ta och spraya mina siffror svarta haha )



(Oscar måste ju ha en snygg matchande matstol;) )

(haha, knäpp! yes xD nej men fatta vad snygg dom är och ha liggande på fönsterbrädan! och 99Kr på classe.. inte illa! stod och hållde hårt i den igår men insååg att den passar nog inte in såå bra i mitt kök just nu, få bli sen ;) )


(och vill ha min kakoatavla, hittade inte igen nån bild på den riktiga men dom flesta vet nog vad jag menar, den av olle eksell :)

och som pricken över iiet skulle jag ha en orange kartell FL/Y lampa


Haha jag måste ha sveriges tråkigaste (varför är det så svååårt att stava till sverige när man börjar tänka på hur det svavas?) blogg, men det kan jag ta.. Finns inget som jag tycker är roligare än inredning, så då måste jag ju få skriva om det på min egen bloggg xD

föresten har jag kollat ut kakel ett vitt slätt 10x40 kakel som jag har tänkt att ha hela väggen och på den väggen där fönstret är vad tror ni om det ? men skulle vara lite häftigt med svart kakel med vit fog med mot vit bänkskiva.. ja tåls att funderas lite mer på ;)

har suttit och funderat på om jag skulle gå nån inredningsutbildning, men vart skulle man kunna jobba då? finns det några jobb att få då? men kanske värt att chansa för tänk vad underbart att få jobba med nått som man verkligen älskar..vilken dröm!


Kommentarer
Postat av: Simone

Jag gillar att läsa om inredning, inspirerande :) En jag jobbade med förut gick någon inredning/designutbildning på distans, det kanske vore något? :)

2011-11-04 @ 23:06:03
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0