Kök

har suttit och skissat och mätt och planerat den senaste timmen.. verkar som det blir ett vit applåd från ikea med  låder på alla underskåp:) det enda jag inte får till är väggen med kyl/frys verkar som jag får ha en inbyggnadsugn på vanlig höjd ville ju ha ugnen högre upp, men det går helt enkelt inte att få!  för jag kan ju inte ha den helt mot kyl eller frys, skulle ju se tokigt ut xD men micro då? åh vafan! tänk, tänk, tänk.. gör om, gör rätt!

tänkte köpa på mig lite stommar nu och då när man har en slant över istället för att handla små skitgrejer ;)bara  så ni vet önskar jag mig presentkort på ikea i födelsedagspresent/ julklapp xD

nej, men vill man så går det! det är mitt motto:)

nu ska jag ta fram lite lax och göra god mat, ska passa på att njuta blir blodpudding och ärtsoppa framöver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0