Lördag

nu är jag tillbaka! blev en ikeatur igår och köpa grejor till oscars rum, en ny hylla och matta. så jag kunde inte hålla mig utan har börjat sätta upp grejer fast det är en vägg kvar och lite lister som ska upp ;) och idag har vi varit på buspalatset med ocke, han tyckte det var väldigt skoj! :) men han var lugnare än jag trodde han skulle vara, trodde han skulle gå helt bananas ;)

sen vart det en runda på stan och leta julklappar :) har bara två färdig än så länge. men blev en liten postlåda till ocke iaf, jag fegade ut och tog en vit ;) hittade en jättebra affär i hudik, "ombonat".. precis sånt som jag tycker om :D  stod och dreglade över ett litet konzoil kakfat till ockes rum haha

glömde såklart att ta någon bild på oscar på buspalatset men lägger in på han i sitt rum :)

väggen mot altandörren som är otapetserad  :)


plus en liten snutt på lillväggen xD

Kommentarer
Postat av: Simone

Oo, jättefint med hyllan :D

2011-11-27 @ 16:47:24
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0