Måndag

Äntligen får jag lägga mig i sängen! jobbat idag, sen hem gjorde spagetti och k-färssås till M och O eller jag åt föresten k-färsås jag med fast till sallad :) sen iväg på pushen, varit en bra dag med andra ord! :)

nej, nu har jag inte tid med det här!

Men måste bara säga vilken liten ängel till son jag har! :)  när vi kom på dagis imorse sprang han rakt in i famnen på dagisfröken och gav hon en stooor stoor bamsekram, en vikarie till och med! :) sen värsta smilet och vinkade till mig xD

och jag stod där och bara "HALLÅ! ursäkta?, men mamma då? har inte jag burit dig i 9 månader?, fött dig?, byter jag inte blöja på dig varje dag?, ger dig mat?, leker med dig? (ja, listan kan göras lång)"  haha, Nej så tänke jag naturligtvis inte ;)
fattar väll att det är roligt att komma på dagis och leka av sig efter att ha varit hemma hela långa helgen xD


godnatt! :D

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! X)

2011-11-15 @ 10:59:03
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0