Måndag

haha, jag kan verkligen inte prata i telefon, inte när det är någon som ringer mig iaf.. varenda gång när jag har lagt på så skäms jag och tänker men vafan sa jag så för? vad löjligt det lät m.m spec när dom ringer och undrar om jag vill jobba..
"nej det är ingen fara, jag kan jobba dygnet runt ja!" haha ofta man säger så ;) 

nej idag har jag iaf hängt upp lite tomtegardiner, mest för ockes skull.. gick åt en hel kanna kaffe att städa och hänga gardiner i hallen.. så nu får jag väll ta och göra en ny kanna och fixa köket xD

Kommentarer
Postat av: Evelina

2011-11-28 @ 19:19:28
Postat av: Evelina

Och jag kan inte med min nya telefon, därav en kommentar utan kommentar :) Jag tänkte bara tala om att ja aldrig tyckt du sagt nå tok, dessutom är det himla skoj att jobba med dig! Tycker vi ska ta å ses nån dag med kidsen! :-) Kram.

2011-11-28 @ 19:23:19
Postat av: ellis

haha tack Evelina det värmde i hjärtat att höra! desamma :) ja, det tycker jag med absolut att vi ska! säg inte att du har skaffat dig en iphone du med ? ;) Kram

2011-11-28 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0