Måndag

och vi sitter fortfarande i sovkläderna.. oscar är vildare än vildast, river i ALLT ser ut som nån har släppt en bomb här :) ska väll åka ner och handla lite, kanske stanna till på lekplatsen så han får göra av med lite energi där istället..just nu springer han runt runt med sin lilla brio tax ( Torsten)

vi har pysslat med lite tavlor också, men ser så fula ut på bilden.. ser bättre ut i verkligheten tycker jag :)

Och jag hoppas att jag får nått svar snart från pushen, glömde ju anmäla mig förra gången, men jag hoppas det finns en plats kvar till mig, jag känner verkligen att jag vill träna ikväll.. och på torsdag blir det gympa igen :)








ser så gult ut mot den vita bilden på bilden, fult men wordfue tavlan blev ju lite söt :) tog ungefär 100 bilder på oscar och det här är den enda som inte bara blev sudd.. han var ju aldrig stilla ! xD

Kommentarer
Postat av: Simone

Å, smart! Gillade den tavlan :)

2011-11-08 @ 10:53:51
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0