Nattuggla

kan inte sova.. legat med datorn i sängen nu i flera timmar:) tänkt mig snurrig över vårat jäkla hus..först köket sen kom jag in på hallen.. kom fram till att fan vad snyggt med en betongvägg i hallen alltså inte en riktig utaan en fotovägg (skriver jag konstigt är det för att jag börjat få kramp i armarna )

hatar den där björktapeten som jag har nu.. så knäppt tyckte den var fin när jag skickade efter den sen när den kom blev jag äcklad och illamående så fort jag såg rullen eller så fort jag bara tänkte på den, fick samla kraft för att ens kunna sätta upp den. alla som kommer säger att dom tycker den är jättefin och så men jag kan nog aldrig tycka bra om den igen xD

och måste göra nått åt trappen vill ju ha den vit igentligen men har hamnat i ett döläge jag tycker inte det är nå fint när man målar dom och mikael vägrar färgspruta den inne.. haha så då försökte jag mig på att betsa den ekfärgad men blev mer vlnöt och blev bara skit :)

jaja, nu ska jag lägga ifrån mig datorn.. natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0