onsdag

jahapp, idag fick oscar vara hemma med mamma eftersom han skrek halva natten, inte alls likt han som brukar sova som en stock.. vi vaknade iaf kl 10.15 idag så han tog igen det :) han har kört omkring här på sin lilla elmotorcykel, han har äntligen lärt sig hur man trycker ner pedalen :)

vi är iaf lite sugen på att baka saffransbullar med vaniljfyllning ( recept finns på ica.se) det enda vi inte har hemma var saffran.. men känns så långt till ica. ocke har ju börjat vägra ta på sig kläderna jämt, fick ett stort utbrott på dagis igår.. pjuu!! och han är ju så stor och stark så samarbetar inte han så är det helt omöjligt, jag har inte en chans xD

och jag vill att det ska bli fredag, då ska vi åka till birsta när jag slutar jobba och på lördag har vi bestämt att vi ska åka på buspalatset i hudik med oscar. hsn måste ju få göra något kul med och få göra av med lite energi, läste att dom hade ett helt inhägnat område till dom mindre barnen med rutchkanor, bollhav och klätterställningar mm :)

nej nu här jag hur han står i diskhon och plaskar så bäst jag går och kolla vad han ha för sig xD

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, jag och Edvin och Sara och Denise åkte till buspalatset -för Edvins skull såklart..hrm.. Haha! Men det var värsta kul! Haha. Han var på den "lilla"avdelningen ett tag, sen följde vi med till den stora så han gick omkring där inne också :) (Vi kröp och sprang och ålade och hade oss vi också, haha!) ;)

2011-11-23 @ 15:06:57
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Ellis

haha! ni tyckte säkert att det var roligare än edvin ;) haha Ni får ta och göra om det så kan jag och oscar följa med också :)

2011-11-23 @ 16:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0