Onsdag

åh nu kan jag andas ut igen, åkte med oscar på dagis och kom på när jag var där att jag glömt tuva hemma, ute!
räserfart hem, det enda jag kunde tänka på var hur jag skulle förklara för calle att tuva låg platt som en pannkaka ute på e4an.. och när jag kommer hem är hon inne.. måste ha smitit in igen pjuu!

igårkväll skickade jag in ett sånt där klagobrev till dom jag köpt stolen av. och accepterar dom inte att laga stolen tänker jag kontakta en konsumentombudsman, är det krig så är de! :)

ska in till birsa sen, ovanligt ? ;) nej mikael ska på claes ohlson och jag ska träffa evelina xD


( haha när jag kollade mejlen sen, så hade jag fått svar på mitt brev och nu var dom minsann villiga att ta tillbaka stolen och laga.. skam den som ger sig! ;) konstigt bara att ett sånt stort företag som Akta inte är mer mån om sina kunder ?)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

BRA GJORT ;)! Man ska alltid stå på sig när man vet att man har rätt..

2011-11-09 @ 11:32:13
Postat av: Simone

Ja, BRA! Haha! ;)

2011-11-09 @ 12:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0