Pushipush

japp nu är jag hemma från träning riktigt skönt var det idag! jag känner mig så sund, tränar och försöker äta riktigt.. inge dricka och sötsaker :) ska hålla mig borta från det fram till jul då ska jag ha få äta vad jag vill i 4 dagar på fatcamp hos mamma xD haha jag hade gått ner 2 hekto om man ska lita på vågen men har börja mäta mig istället.. eftersom muskler väger mer än fett, you know ;)

Och nu är det snart jul! mitt julpynt består typ av två pappersstjärnor. jag är inte så mkt för julpynt. glitter, små porslintomtar och massa röda ljus.. Nej, nej det är inget för mig :) kan det inte finnas mer nytt modernt julpynt? men har hittat en jusstake som jag vill ha iaf, skulle jag ha mycket pengar så xD


( light the way my deer, är den inte söt som socker så säg :) finns att beställa på mangarum.se )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0