skitstol!

efter att ha fått skickat bilder på oscars stol som är trasig och ha pratat med dom flera gånger fick jag det här svaret:

Materialet vi använder som stötupptagande innerstomme är gjort i EPP. EPP är en exceptionellt seg plastblandning som håller extremt bra. Det ska därför till ganska kraftigt yttre våld för att denna del på stolen ska lossna. Med detta som bakgrund är min bedömning att skadan inte kan ses som en reklamation. I sådana fall skulle den varit lös från början, och inte påtalats efter 10 månaders användning.

Kraftigt yttre våld ? jag har knappt flyttat stoljäveln sen jag köpte han, dessutom har det inte blivit efter 10 månader snarare 4 mån, var 10 månader sen jag köpte den, Och det har jag sagt 70 miljoner gånger !! dom kan väll åtminstone skicka ett nytt lår stöd eller vad fan det heter, så jag kan skruva dit det själv.. eller nått ? dom sa ju själv att att dom tyckte det var konstigt för den ska ju hålla åt flera barn lixom..

 

Nej köp inte en Akta graco Cosmic comfort S är bara skiit!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Simone

Men va?! Fortsätt maila, så ska det inte vara! Eller ring upp företaget/chefen. Hatar såntdär!

2011-11-08 @ 10:50:18
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Ring och be att få prata med chefen för faaan! Usch vad jag blir arg över sånt där! Ge dig inte!

2011-11-08 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0