dont mess with me, Im on a diet!

haha, kände mig löjlig förut när sara frågade mig om jag skulle med på träningen..och jag svarade nej jag bantar så jag är för dålig för att träna.. det låter ju väldigt sunt ;)

nej, men är inne på dag 4 eller 3 kanske det är och har mått hemskt idag.. stod och grinade av hunger när jag stekte raggmunkar och fläsk till M och O typ.. nej, men mikael fick ta över så fort han kom innanför dörren så jag fick lägga mig ner. för mig blev det öhm.. broccoli till middag,det är mest för att få en liten kickstart som jag gör det.. blir nog lättare om ett par dagar när kroppen har ställt om sig :)

verkar vara det enda som fungerar för mig, var ju så jag började sist när jag gick ner i vikt innan jag fick ocke :) sen ska jag ju självklart fortsätta träna, 3 gr i veckan minst :)

synd att vi har så pissvatten bara, när det är det enda jag dricker..

jaja, nog om det! nu ska jag kolla på lyxfällan..se om dom grinar nått idag när dom blir tvungen att sälja grejor, det är det som gör hela programet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0