Natt

Hej!

ligger i sängen med datorn, tvn och en snarkande mikael :)

fick upp en lampa ikväll iallafall, får ta den andra imorgon.. måste bryta strömmen och M var inte så sugen på att stå och dona el i mörker:)

har väll inte fått så många knop gjort idag annars. humöret och tålamodet har inte varit på topp idag så har väll inte direkt varit någon toppen mamma idag känner jag, och oscar har gjort sitt bästa för att reta upp mig xD hela dagen har han gått efter mig.. plockade jag upp en grej drog han ut den lika snabbt (eller snabbare) haha rart med barn ;)

Klippte även Mikael ikväll med klippmaskin.. gjorde efter en beskrivning, där det stod hur man skulle göra och hur många mm man skulle ha klipparn inställd på tex i nacken och polisongerna och så.. tänkte först att jag skulle klippa med sax längst upp,men glömde lixom lite bort mig,  och vips så blev det kort !

och jag kan inte titta på han, han ser ut precis som en jude i koncentrationläger.. ja vet, inget att skoja om, men det är precis så han ser ut! försöker trösta mig med att det kommer att ha växt ut till jul :)

Och i morgon ska sista kattungen flytta. så sköönt! dom är som vildar! igår förstörde dom lampan ute i hallen.. men det är faktiskt ganska lugnt, har redan tittat ut en ersättare;)

Gonatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0