Söndag

ligger och gömmer mig i sovrummet medans M steker Biff, alltså inte köttfärsbiff utan sån där köttbit, kan ju bara tänka mig hur gott det skulle vara och sätta tänderna i.. Mmm.. tyckte till och med janssons frestelse luktade gott härom dan och då är det illa! ;) Kom ju på det med att den 8 december ska jag iväg med jobbet och äta gott och då kan jag ju ha det som mål att jag ska ha gått ner mina ytterliga 6 kilo innan dess :)  så jag kan köpa nått nytt, snyggt(och några storlekar mindre) att ha på mig då xD

Och måste bara säga att faan vad jag hatar hockey, det är det absolut värsta jag vet
" men det är ju sista matchen idag" MY ASS!! finns inget som heter sista matchen! hockey jämt och ständigt. skulle nog inte göra så mkt om han inte måste ta sovrumsboxen för att det finns bara 10an på den. iof så ska jag väll inte se på tv nu men enda drygt att inte möjligheten finns ;) haha är det nån som har en mindre hockey intresserad kille som vill byta? xD

jaja var ute med oscar imorse tänkte plocka lite granris och göra fint i blomlådorna med ljung och så men han verkar hata att vara ute nu för tiden. blir så förbannad att han måste ha overall på,han tycker att han blir så klumpig tror jag. iallafall så blir han bara nöjd när han får vara i bilen, satt nog en halvtimme i bilen med han i knät.. det duger ju inte när bilen är avslagen heller, vill ju kunna hä på blinkers, vindrutetorkarna och allt :) lillbubben! just nu är han hos farmor, skulle vara där medans vi var på kvantum och handlade men ska väll dra och hämta hem han snart :)

längtar tills imorgon när det är vanlig vecka,glad att jag lyckades ta mig igenom helgen med bara ett par godisbitar igår som fusk. bra gjort Ellis! xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0