onsdag

Bestämde mig för att jag ville ha Ocki hemma idag, så vi kan mysa hela dagen :) tänkte vi skulle greja på lite.. bl.a klippa ut en tunn madrass och sy ett överdrag och lägga i hans grodtält så det bli lite mysigt därinne. så vi måste åka till tygaffären och hitta nån liten grön tygstump :)

Ska ringa och beställa tid för gammtanten att rensa tandsten och klippa klorna (Hittar inte min klotång) på djurkollo. Och prova ut nån ny mat eftersom maten jag köpte där dög tydligen inte, godare med kattmat ! xD psykohund! Nu ligger hon och sover under ett täcke i oscars säng, så hon får vara ifred från oscar en stund  :) hörde att athena har klagat på att jag aldrig lägger ut nån bild på hon. ha tålamod athena, det kommer !

haha, just nu har jag roligt åt oscar. jag frågar vart oscars rumpa är och när han ska titta och peka snurrar han runt och runt xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0