Torsdag tror jag ?

Hej!

har stjussat oski till dagis och nu sitter jag här i lugn och ro.. tänkte jag skulle gå ut och plocka upp och ställa undan alla ockes grejer innan snön kommer :) och städa bilen.. eller kanske ska köra ner den till svärmor? ( sist jag lämnade den där var den städad när jag hämtade den, thank you!♥ xD ) nej men nu är det utsidan som behöver tvättas :)

iallafall vi var hos sara och edvin och hälsade på igår Vart helt chockad(och lite avundsjuk;) )! sara kunde ha ett fat med små kristaller och ljus på vardagsrumsbordet, som jag sa är jag glad om mitt vardagsrumsbord ens står där det ska stå! ;) ibland kan han få för sig att han ska dra in det i köket ;) haha ibland skulle jag önska att han var liiiite lugnare xD nej, love you just the way you are!

och jag vill ha jul, jag vill ha snö! NU! och jag vill att nån ska komma och köpa vagnen..sänkte priset så jag ligger typ mkt lägre än alla andra lika vagnar.. är det inge fattiga människor som får barn nu för tiden ? xD

Kommentarer
Postat av: Sara F

Jättekul att ni kom! Vi gick till mina föräldrar sedan och Edvin pratade bara om Oscar. Haha! :)

2011-11-17 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0