fredag Natt

Hm, som jag förstod kunde mikael hålla sig längre,utan smygläste min blogg när jag stod i duschen :) jag hade satt förbud på det plus dragit en lite vit lögn att den var lösenordsskyddad ;) och ända erkände han på en gång
" det var jätteenkelt!, gick bara in på simones blogg så stod du där på en lista " haha hade väll  inte direkt väntat mig att han skulle kunnat låta bli heller xD
men han lät litegrann som amanda (lillasyster) när hon hade karvat bort en bit av köksgolvet och när vi frågat vad hon gjort sa hon " jag stod där" och pekar på ett hörn på andra sidan rummet, med en matkniv i handen xD

ska komma en och köpa vagnen imorgon iallafall, en jävel på att pruta iaf.. ville ha 1400 men landade på 900.. för min fina vagn :( jaja, jag får bort den från vardagsrummet, oscar får sin expedit hylla och alla blir lyckliga.. typ xD

fick upp gipsskivorna ikväll iaf och spacklade en gång. ska slipa och spackla igen imorgonbitti, så kan jag nog tapetsera på kvällen.. och sätta upp listerna på söndag :) sounds like a good plan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0