barnkök

Nu har jag skissat på ockes kök och vet helt och hållet hur det ska se ut.. sen fick jag en smart ide jag tog delar från hans gamla spis som han har kvaddat.  sen har jag nästan övertalat famma att hon ska virka små bullar cupecakes och dammsugare ;)

för att finansera det hela har jag sagt att han ska få det i julklapp haha




spishällen var ju perfekt att återanvända, ska ha en likadan stomme som våran tvbänk.. fast bara en 120 cm del då, annars blir det ett jäkla långt kök ;)

och fuskkakel från ikea
och en vit lack hylla ovanför :)


sen tänkte jag in på byggrecycling och se om jag hittar nån liten diskkran :)

är bara lite orolig att det ska ta mkt plats i rummet.. vill inte att det ska kännas jätte instängt heller xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0