Lampa

hej! nyss smällt i mig lasange och nu sitter jag här med paltkoma XL..varit i huddik och sprungit hela dagen, var på nån onödig Information på arbetsförmedlingen, varit på exakt samma nu 3 gånger tror jag. fegsnöre som jag är vågade jag såklart inte köra inne i stan, så ställde bilen på dollar och gick ner xD och nu hade jag tänkte sätta upp listerna i oscars rum, men såklart så är det hockey ikväll igen och jag är för trött för att orka mig på det själv..

beställde en ny vardagsrums lampa häromdagen (Måndag var det) hoppas den kommer imorgon :) den var ganska läng 77 cm har letat efter en lång och hittade den på ellos av alla ställen,, och med 40 % så blev det bra pris med 349kr tro jag ..  så då ska mikael få fixa upp den..men nu har ju han fått för sig att han ska ha allt trådlöst typ lysknappar och sånt, OMG jag har gjort han till mig! xD
ville ju ha min edgar-lampa med om jag bara hade haft någonstans att haft den :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0