Detta jävla fält måste fyllas i!!!

NU, äntligen somnade oscar la han för jättelänge sen har hört hur han har bökat runt i sängen, pratat med sig själv och tänt och släckt lampan 100 gr.. men han har inte skrikit eller klagat så :)

jag har städat skafferiet, skrubbat diskbänken och donat på under tiden.

behöver inte börja med maten än på en timme typ, Mikael ville ju ha mina fantastiska super fiskbullar idag xD  vill ni veta hur man gör dom fantastiska fiskbullarna ? jo, man tar två burkar Icas fiskbullar i dillsås,(abbas är inte lika goda)  tärnar upp lite kall pärer och blanda i, mer dill, lite salt och vitpeppar ;) Men till Mikael säger jag att det är ett hemligt super recept :D HAHA!




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Haha.. det värsta är väl att han går på det ;)!

2011-11-07 @ 16:57:43
Postat av: Simone

Åå, jag som tycker abbas i hummersås är godast! "Men USCH!" säger Jimmie XD

2011-11-08 @ 10:53:10
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0