aj!

jag ligger i sängen och tittar på top model och mikael tittar på hockey i vardagsrummet. funderar på om det kan vara nått riktigt fel på mig? typ gallan eller blindtarmen eller nått? jag brukar aldrig vara dålig! ont typ mitt i magen och strålar ut i ryggen så det känns som jag har ont i ryggen med.. nån som känner igen det ? måste nog skicka efter dr. storasyster så hon får ställa en diagnos ;)

hämtade ut mina nya vinterdäck på Q8 ikväll.. vart hakkapilitta 4 tro jag dom hette. jag tänker inte köra min skatt( Oscar, inte bilen)  med dåliga däck ;)
sprang in en sväng på säcken med hade ju sett ett bobby car släp sist.. och som tur var det kvar ! ocki vart överlycklig :D  också ett jättefint abesko galonset (byxa & jacka)  med en rallybil på ryggen för 40 kr.. vilket fynd!! jo just ett par addidas gympadojor med som jag kan träna i :) ÄLSKA LOPPIS! xD

Och en av mina flickor har flyttat idag med, den på bilden jag la in förut och ska skicka bilder till en annan som ringde på den andra flickan.. folk verkar vara galna i sköldpaddsfärgade katter.. tur för mig :D och nu bli det inge mer.. aldrig mer! hm det har jag nog sagt förut ;)

haha mikael tyckte jag skulle ringa ikea och fråga om dom ville köpa en annonsplats på min blogg eftersom jag är ett sånt ikea-freak;) undra om dom skulle vara intresserade ? xD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0