Bergegårn..

ja, sminkat klart mig och tagit på mig kläder och sitter och snuttar på en redbulljäger och en cider.. mums! Mikael har som vanligt köpt upp halva systemet.. pratade nyss med oscar, han hade fullt upp hos farfar hade inte ens tid och prata med lilla mamma :)

haha mikael och jag satt och pratade nyss :

jag- du, de är väll dax att vi skaffar ett syskon till oscar?
Mikael- jaaa, det tycker jag!!
jag - NEJ! NEJ! NEJ! ÄR DU INTE KLOK?!?
Mikael- DET VAR DU SOM SA DET! DET VAR DU SOM SA DET!
jag -ja, men jag skulle ju bara se vad du sa..

föresten köpte jag  en ny blus kvällen till ära. och vad gör jag ? jo smetar in mig med massor med deo innan jag drar på mig den, så nu ser det ut som jag har gigantiska svettfläckar under armen.. haha


( Oscar när vi hade målarkväll igår )








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0