cravings

blev inte många måsten gjort idag, fastnade på att sitta och fönster-nät-shoppa istället!

det här är mina senaste cravings till hemmet:

1) En stor Mysig soffa, där man kan ligga hela vintern






(sit down, mio)


2) en stor goosig matta till vardagsrummet. har lessnat på min lila nu ;)

 

(gåser,Ikea)

 

3) 6 nya vita kattvänliga 8:an stolar så jag kan variera mig lite :)

 

 

 

(Milton, mio)

 

3) en stor fin transparent lampa ovanför vardagsrumsbordet, fyndade ju en nästan liknade från mio för 10kr i sommras, men det är ju ändå nått spec med en kartell!

 

(FL/Y, kartell)


Här är min Laampa, en 1350 krs lampa för 10 kr thank good jag skickade calle och köpa den;)




(Pikant, mio)



nu ska jag sluta sitta här och dreggla och fundera ut vad jag ska hitta på för mat

bye bye!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Åhh, va kul att du äntligen skaffade en blogg! Jag kommer följa den varje dag, så nu är det bäst att du uppdaterar ;)..



Kram

2011-10-18 @ 14:45:58
Postat av: Simone

Åå! Soffan! Mattan! Vill haaaa! :D

2011-10-18 @ 15:06:38
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0