förlåt!

Hållde på att skita på mig nyss när jag åkte hem från jobbet. var mörkt och otäckt ute. satte mig i bilen och kollar som vanligt bak för att se så det inte sitter ett stort monster( eller en äckel gubbe) i baksätet.. lite halvrädd skyndar jag mig att starta bilen, då kommer chock nr.1 Mikael har glömt att stänga av vidrutetorkarna som börjar gå jättefort så det gnekar uta fan mot den torra rutan..  ska jag skynda mig att åka hem men det är bara det att backen på mikaels bil sitter inte där den sitter på min bil, varav chock nr.2

Ni i det grå huset vid parkeringen, jag är väldigt ledsen om jag eventuellt råkat skadat ett par grenar på eran häck.. bara så ni vet :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hahaha.. Men om det bara var några grenar så är det nog lugnt ;)!

2011-10-27 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0