Im soo happy

"I'm so happy, I'm so glad that I got you. I like to thank you and thank you means merci. Merciiii my little way of saying things, merci for being yoooouu ... den har jag gått och sjungt enda sen jag kom på jobbet haha..

kan inte rå för det är så GLAD GLAD! GLAD! känns som kanske man börjar få lite medvind äntligen..
vart inte ens förbannad att swedbank hade tekniska fel nu när jag skulle betala räkningar.. jag blir inte ens lite förbannad när det blir stor, fet text nu när jag ska skriva och det går inte att ändra.. xD

okey nu vart jag faktiskt förbannad! går ut och ska lasta ut däckerna.. här har man köpt ett par däck för 4000 spänn såkallade hakkapelitta 4 och får hem ett par citerar " rysktillverkade lågprisdäck"
när det står på hemsidan " finsktillverkat däck men mkt hög kvalitet " inte acceptabelt! fan att dom inte har öppet nu skulle jag skälla ut dom regält! idioter! nej nu ska jag ha mina michelin x-ice som jag ville ha från början, den här skiten får dom ta tillbaka !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0