iphone 4 s

haha.. Mikael försöker övertala mig att skaffa en iphone, hans abonnemang har gått ut så han har fått nå erbjudande..

Spara vs slösa
(Jag vs Mikael)

- ja, men beställ! det är inget att vänta på..
- ja men, jag har ju en ny telefon, det är väll onödigt?
- jaaa meeeen... den kan ju jag ha..jag betalar den jag, du vet att då kommer du ha en värre telefon än min mamma..

to be continued... xD

föresten jag har varit och tränat push ikväll med la på lite mer vikter, får se om det märks imorgon.. men jag vill att det ska kännas som första gången när det bara skakade i alla muskler när man var klart.. blir aldrig så nu.. jäklarns vad stark jag måste ha blivit :D

nej nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng (som oscar hjälpte mig bädda imorse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0