morgon

skriva med oscar i knät..får se hur det går xD

vi har haft fullt upp på morgonen med att höja sängen, av med sängkläder, madrasser och allt höja sängen och sen på med allt igen.. inte det lättaste när oscar vill vara med och skruva och klättra :)har en 160 säng och låg är den så alla överkast för dubbelsäng hänger långt ner på golvet, men nu ska det nog bli bättre :)

får se om svärmor ville att vi skulle följa med på ikea idag, då kanske jag kan byta in min malmbyrå som hon ville köpa mot ett nytt överkast ;)
men ska väll åka ner till dom nu iaf och kolla om jag hittar några köksskåp som jag kan sätta in i oscars rum så jag bara behöver köpa nya luckor :)

nej nu vart det så mkt skrik så bäst jag roar O lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0