nya vinterkläder åt oscar !

ja, han kan ju inte gå naken stackarn!

låg härom kvällen med datorn i sängen och försökte få hjälp av mikael.. utan större framgång, så jag bestämde att han ska ha det här :

(overall, kappahl)

 

ville ha en didriksson men efter har läst test att den inte är prisvärd

så blir det nog en kaxs som kom på andra plats på testet!

 

men blir nog didriksson mössa och vantar, provade och dom satt så jäkla bra!

(Mössa, didriksson)









(vantar, didriksson)

och på fötterna blir det ett par snygga kuoma skor som mamma hittade på loppis för 30kr! hon som har lärt mig att fynda ;)



(skor,kuoma)


Får väll lita på storasyster (som har jobbat på dagis) när hon säger att dom barn som hade kuoma skor alltid var torr och varm om fötterna;)




Kommentarer
Postat av: Linda

Hur mkt kostade dem där skorna?!

Andrea skulle också ha haft ett par redigan vinterskor, men det är ju så förbaskat dyrt med barnskor tycker jag!

Men dem där skorna verkar ju ha ett bra "rykte" hehe!

2011-10-19 @ 13:48:34
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Ja, alltid lita på storasyster.. det vet du väl ;)!



Men när tänkte du köpa overall? För den 29:e okt är det barnloppis ute vid ICA Maxi så jag tänkte om jag skulle åka ut och se om jag hittar nån overall till Oskiposki. Kan ju åka dit och skicka mms om jag hittar nått så får vi väl ha telefonkonferens ;)..

2011-10-19 @ 14:41:47
Postat av: ellis

Linda: dom kostar ca mellan 600-700 kr och köpa nya så var ett väldigt fynd 30kr!! ::) ja dom verkar vaara väldigt populära.. men på stadium har dom ett par everest som var hyfsat bra pris på.. annars ska man passa på när det är 40 % på ellos på alla grejer :)



Carro: jo kolla där di:) man lär ju endå behöva 2 stycken så man har ombyte:) ja bara ringa om du hittar nå bra kolla om du hitta ett släp blått till hans bobby med :)

2011-10-19 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0