Oscars rum!

idag ska jag rensa ut helt och hållet så jag kan börja med väggarna, måste bara ta mig in till stan och köpa renoveringspapp? så jag får släta väggar innan tapeten, jag är så petnoga ;) orkar inte sätta upp gips är så krångligt vid fönster och dörrar :)

och kl 3 ska jag in och vaccinera oscar, vill inte! tycker inte om att jag måste sitta och hålla fast han när dom sticker..men det går bra brukar vara bara 2 sek skrik sen är det bra igen :)

Imorse hade mikael tagit med sig min bilnyckel till jobbet så han fick åka hem med den igen. ocke hade ju kunnat vara hemma från dagis idag om det inte varit för bvc, och självklart  tyckte lilla O att han skulle bada i skottkärran medans vi väntade på pappa så blev att byta kläder innan vi for :)

måste hitta kamerasladden så jag kan lägga in lite bilder med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0