sovdax

3 gången idag, fan jag uppdaterar ju nästan oftare än kissie!

iaf Idag när jag var ute och körde min vanliga tur idag (typ 5 varv runt gnarp med musiken på så högt att det nästan gör ont i öronen) insåg jag att halva gnarps befolkning borde nog inte ha ett körkort.. sen insåg jag att det borde nog inte jag heller.. inte för att jag kör vårdslöst på något vis utan för att det är andra gången på en vecka som jag kommer på att  jag sitter och kör typ 80 km/h med 2ans växel i, stackars skoda! har så hög musik så jag hör inte att bilen varvar ihjäl sig och är för inne i musiken att jag glömmer att växla ;)

nej nu ska jag lägga mig i sängen, ocke sover sen länge! 

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah! Du är då rolig du Ellis :) "sitter å kör 80km/h med 2:ans växel" Haha :)

2011-10-19 @ 09:21:02
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0