tapetsering

åh ingen bra dag idag, saknar helt energi. kroppen känns slutkörd blir yr och orkeslös.. för lite sömn gissar jag på. oscar var ju uppe och skrek hela fredagsnatten, han blev nog dålig av vaccinet.

iaf slängde jag upp renoveringstapet igår,och fy sjutton säger jag bara, det önskar jag inte ens min värsta fiende.. är glasfiber i skiten kliades över hela mig hela kvällen.. och vet inte om det var värt 359 kr för en liten vägg (10 kvh) blev inte nån jätte skillnad precis:)

och idag har vi tapetsera den väggen får väll se hur det blir när det torkat riktigt. ska ju upp hyllor och tavlor och grejer sen så blir nog bra.

nej nu ska vi äta pizza, mikael är nere och hämtar. hoppas dom går att äta den här gången!

Kommentarer
Postat av: Simone

Uff! Hatar glasfiber och sånt skiiiit!

2011-10-23 @ 23:11:01
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: ellis

ja, urcha hade jag vetat att det var glasfiber i skiiten hade jag aldrig köpt det fastnade stickor fulla armarna. ajjj! :)

2011-10-24 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0