tisdag

NU vet jag varför jag slutade blogga förra gången, hade skrivit ett långt jäkla inlägg och vopps försvann det!

provar igen då

har varit på dagis och lämnat oscar sen hem sett på våra bästa år, min lugna stund innan jag måste börja med alla måsten.

försökte göra ett blogginlägg på telefonen igår kväll men de gick inte, varför finns det inte en app för android telefoner? dumt

iaf var gårdagen en sån där dag som går skit fort. lämnade oscar hos farmor sen for jag på en arbetsintervju eller vad man ska kalla det, har inte så stora förväntningar på att dom ska höra av sig..
efteråt gick jag in på pierre och co skulle köpa vantar till oscar men kom ut med en kofta istället. den ser ut som en amerikansk flagga, kul med lite färg istället för det vanliga svarta och gråa. fanns så mkt jag ville ha där.. blir nog en resa dit igen snart, hittade en annan kofta och en mössa med päls på toppen villha,villha vill ha!!

sen på kvällen för jag och tränade push och zumba. pushen är så kul! eller kul och kul men man känner verkligen att det tar. zumban går jag mest på bara för att få röra mig lite. men nästa gång ska jag lasta på lite mer vikt. är så konstigt bara att högern är mkt svagare, sackar efter varje gång jag lyfter stången.. jag är ju högerhänt så borde ju vara starkare på den ?  

rut m.fl.


Kommentarer
Postat av: Evelina Ekvall

Snygg kofta!!

2011-10-19 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0