i-lands problem



Vet inte vad jag ska säga om denna dag, men det enda som har varit positivt är att jag har jobbat och att jag tvingade mig själv att gå på pushen. annars har det varit en totalt onödig dag.. haar varit som ett känslomässigt vrak hela dagen..

eftersom jag har varit lite sjuk(yr och haft ont i magen)  tillät jag mig att tycka lite synd om mig själv vilket snabbt eskalerade till att tycka MKT synd om mig själv.. och inte blev det bättre att jag fastnade på oprah winfrey där det handlade om en liten sexårig pojke som hans föräldrar hade inlåst i en bur i en garderob i flera månader..eller av att jag hörde en mamma på radion vars barn dött i plötslig spädbarndöd...

eller jag tyckte inte synd om mig själv längre iaf,vad är mina små problem om man tänker efter?

Nej, nya friska glada tag imorgon!





( lägger in en bild på världens finaste goaste unge )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0